zondag 28 september 2014

J'y crois encore

J'y crois encore, ik geloof er nog steeds in...


... dat meemaken de beste les is
... dat geluk in de kleine dingen zit
... dat het leven niet moet worden uitgedrukt in dagen, uren of seconden, maar in momenten, herinneringen en bisous
... dat wanneer iets voorbestemd is, het zijn weg zal vinden
... dat daden meer betekenen dan woorden

en natuurlijk nog een hele belangrijke; 
... dat ik mijn eerste universitaire tentamens aanstaande vrijdag ga halen waardoor ik mijn eerste vijf studiepunten binnen heb!

Met Lara Fabian en Carla Bruni op de achtergrond ga ik me nog even verdiepen in krachtswerking, spanningen, scharnieren, duurzaamheid, thermische isolatie, warmteaccumulatie en de rest van de bouwfysische omgeving... 

1 opmerking:

  1. En vergeet de goeierwetse ringbalk en spouwmuur niet uit het oog... ;-))
    Succes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen